Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T20:16:22+01:00
W krótkowzroczności stosuje się metodę Fiodorową. Wyparła ją jednak nowoczesna metoda chirurgii refrakcyjnej przy użyciu lasera. U dzieci powszechnie stosuje się korekcję okularową, ze względu na to, że proces wzrostu gałki ocznej nie został jeszcze zakończony. W uzasadnionych przypadkach można zastosować szkła kontaktowe. W przypadku nadwzroczności również zaleca się noszenie okularów lub szkieł kontaktowych. Dorosłych pacjentów można poddać zabiegowi laserowemu, lub zabiegowi wszczepienia soczewki......
(MAM DOBRZ BO TA SAMA PRCACE MIALA KILAK DNI TEMU I BYLO GIT)
2010-02-03T20:16:30+01:00
Poprzez różne cwiczenia usprawniajace oko, badz przez noszenie okularów, soczewek.