Odpowiedzi

2010-02-03T20:24:26+01:00
A)10/3- 1,2x 3/2= 10/3 - 6/2 x 3/2= 10/3- 9/2=1/3
c)5- 3/2 x 0,2= 5- 3/2x 1/5=5-3/10= 4 i 7/10
d)nie może być pod pierwiastkiem minus
a jeżeli sie pomyłiles to ma byc 0,4+1x5=5,4
2 1 2
2010-02-03T20:31:25+01:00
A)√11 i 1/9 - √1,44 × √2 i 1/4=√100-√1,44×√9/4=10-1,2×3/2=10-12/10×3/2=100/10-9/10=91/10=9,1

c) (³√5)³-³√3 i 3/8 ׳√0,008 = 5-3/2×0,2=100/20-6/20=94/10=9,4

d)³√-0,064+³√-1׳√-125 = -0,4+(-1)×(-5)= -0,4+5=4,6
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:37:14+01:00
A) √11i1/9-√1,44×√2,25 = 3i1/3-1,2*1,5 = 3i1/3-1,8 = 10/3-9/5 = 50/3-27/3 = 23/3 = 7i2/3
b)------
c) (³√5)³-³√3⅜׳√0,008 = 5-∛0,027 = 5-0,3 = 4,7
d) ³√-0,064+³√-1׳√-125 = -0,4+(-1*-5) = -0,4+5 = 4,6
1 5 1