Odpowiedzi

2010-02-03T20:22:00+01:00
"Ten obcy" - ksiązka autorstwa Ireny Jurgielewiczowej; książka ma taki a nie inny tytuł ponieważ bohater, którego poznajemy w ksiażce jest tajemniczy, skryty i nie znamy go, jest samotny na wyspie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:24:54+01:00
Książka ,,Ten Obcy " dostała taki tytuł, ponieważ Zenek był na początku uznawany za obcego, tak samo też się czuł. Nie ufał ludziom, którzy mu pomogli, nie potrafił się dostosować. Nie pozwolił nikomu zbliżyć się do siebie, pozostawał przestraszony i obojętny. Dopiero pod koniec opowieści otworzył się przed innymi. Uważam, że ta książka ma bardzo trafny tytuł.