Wpisz po 2 krainy geograficzne lub państwa charakteryzujące się małą gęstością zaludnienia z powodu :

a) bardzo niskiej średniej rocznej temperatury powietrza
....................................................................
b) bardzo wysokiej średniej rocznej temperatury powietrza
....................................................................
c) dużej wilgoci powietrza
....................................................................
d) dużej wysokości n.p.m
....................................................................
e) braku dostępu do wody słodkiej
....................................................................


Potrzebuje to na wtorek ! ;)
13.10.09

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-07T16:27:27+02:00
A)GRENLANDIA
b)AFRYKA
c)SAWANNA
d)HIMALAJE
e)AZJA
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T16:30:17+02:00
A)Antarktyda, Granlandia
b)Niger, Czad
c)Demokratyczna Republika Kongo, Kongo
d)tereny górzyste, np. Alby, Kordyliery
e)Etiopia, Irak
1 5 1