Odpowiedzi

2010-02-03T20:21:26+01:00
Rafy koralowe to piękne skupiska istot morskich. Pływają to piękne ryby. Nurkowie często obserwują te tereny.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:24:11+01:00
Rafa koralowa jest środowiskiem życia wielu organizmów . W morzach płytkich i ciepłych gdzie temperatura wody nie spada poniżej 21 stopni Celsjusza . Szkielety te są bardzo twarde ponieważ koralowce wykorzystują do ich tworzenia zawarte w wodzie sole mineralne
2 3 2