Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:32:59+01:00
Kamikadze byli to japońscy pilociktóży w czasie drugiej wojny światowej wykonywali samobujcze ataki na amerykańskie okręty ich uderzenia zatopiły56 alianckich okrętów
moim zdaniem byli to fanatycy którym wpajano nienawiśc do amerykanów którzy działali jak w transie bez względu zabic nawet za cene własnego życia byli to bardzo niebezpieczni desperaci i dlatego uważam że takich żołnierzy nie można nazwac bohaterami a zwykłymi terrorystami podejżewam że przed wyruszeniem podawano im jakieś narkotyki lub inne środki aby nie wiedzieli tak do końca co robia byli żywym celem
2010-02-03T20:38:38+01:00
KAMIKADZE to japońscy lotnicy z okresu II wojny światowej, którzy wyruszali do samobójczych lotów.

Według mnie kamikadze to ludzie którzy poprzez swoją odwage i miłość do ojczyzny gineli za walkę do swojego kraju, bo w końcu nie każdy człowiek poległ by bez skargi za swoją ojczyznę.
Lecz z drugiej strony czy jest to dobre rozwiązanie posyłać ludzi na śmierć aby zadać innym bólu i cierpenia tylko dla poczucia własnej wygranej?...


Tyle udało mi się wymyślić..
POZDRAWIAM SERDECZNIE ;)
2010-02-03T20:53:44+01:00
Poprostu byli to samobójcy którzy wraz ze swymi maszynami rozbijali się na amerykańskich okrętah i portach wojennych. ( rozwiń )

Kamikaze ( boski wiatr )

Sądze że ci ludzie do szaleńcy . Szaleńcy przepełnieni wiarą odwagą i lojalnością do swego cesarza. Byli gotowi poświęcić życie dla ojczyzn ( rozwiń )