Odpowiedzi

2010-02-03T20:21:24+01:00
2010-02-03T20:21:28+01:00
Było : 'o synu marnotrawnym'
jedyne co pamietam :P
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:22:59+01:00
"Przypowieść o synu marnotrawnym",
"Przypowieść o siewcy",
"Przypowieść o miłosiernym Samarytaninie",
"Przypowieść o ziarnku gorczycy",
"Przypowieść o wdowim groszu"
"Przypowieść o Sodomie i Gomorze"
"Przypowieść o robotnikach z winnicy"
8 4 8