Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:23:16+01:00
Niestety my ludzie nie potrafimy fizycznie ofiarować czegoś Panu Bogu, więc robimy to w większości psychicznie:
- modląc się
- pomagając innym w potrzebie
5 5 5
2010-02-03T20:23:26+01:00
Codzienna modlitwa, opowiadaniu innym o Bogu, pomaganiem innym, starszym, rodzicom, dziekowaniem za rozne dobra
4 4 4
2010-02-03T20:45:20+01:00
Moim zdaniem:
- modląc się
- uczestnicząc w nabożeństwach
- pomagając innym
- nie przeklinając
- mówiąc dobrze o Bogu
5 4 5