Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:24:17+01:00
A) Co jest tajemnicą pańskiego sukcesu?
B) Czy kreuje się pan na kontrowersyjną osobę czy to pański styl bycia?
C) Pod jakim kryterium wybiera pan gości do swego programu?
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T20:24:57+01:00
1. Jak nauczył się pan jeździć na nartach?
2.Jak Pan stał sie taki sławny?
3. Jak sobie pan radzi ze swoim programem na żywo,jesli coś nei wyjdzie co pan robi?
2010-02-03T20:29:01+01:00
Małysz: Jak długo bedziesz jeszcze kontynuowal kariere skoczka narciarskiego?
Tomasz Lis: Jak to jest wystepowac w telewizji w tylu programach?
A tego ostatniego to niewiem ;D