Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:26:00+01:00
Najróżowszą, czyli bardzo różową, chodzi tu o kolor
przyoblekam, czyli przyodzieje, założe na siebie, ubiore
2010-02-03T20:27:22+01:00
Najróżowawszą - najbardziej różową, zgaduję, że tu chodzi o 'lica' Urszulki lub coś w tym guście
przyoblekać (np. przyoblekam w piórka) - ubierać coś/kogoś w coś, najczęściej "ubierać kogoś w cechy" lub jakiś inny stan;


Teraz patrzę na treść wiersza, przyoblekam ma tu po prostu znaczenie 'ubieram'.