Odpowiedzi

2010-02-03T20:28:54+01:00
Ja sobie wyobrażam zycie tak jak w madrycie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:30:02+01:00
Epoka lodowcowa z pewnością jest to czas bardzo trudny do przetrwania. Wszystko co nas otacza skute jest lodem. Otaczają nas również bardzo duże warstwy śniegu. Nocą temperatura spada do - 50 stopni Celsjusza, a w dzień wzrasta niewiele ( -30 stopni C ). Życie w takich warunkach jest bardzo trudne. Nigdzie nie można się dostać. Wszystkie środki transportu są bardzo utrudnione. Z czasem zaczyna brakować gazu, linie wysokiego napięcia pod ciężarem grubej warstwy lodu zrywają się. W domach brakuje ciepłej wody, artykułów spożywczych. Ludzie aby przetrwać codziennie wieczorem pokonują wiele kilometrów, aby otrzymać pomoc od wolontariuszy i służb medycznych. Zdarzają się przypadki, że ludzie bezdomni zamarzają na ulicach. Zwierzęta nie mają się natomiast gdzie schronić. W ten sposób wiele gatunków zwierząt ginie na zawsze. W wielkich miastach i nie tylko panuje duży chaos, z powodu braku podstawowych artykułów potrzebnych do życia wybuchają epidemie. Ludzie boją się, że kiedy epoka lodowca się skończy i przyjdzie odwilż topniejący śnieg zamieni się w ogromną powódź, która przysporzy im równie dużo kłopotów.