Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:34:35+01:00
Przebite Serce Jezusa jest symbolem bezinteresownej miłości ponieważ Jezus został zabity przez ludzi a mimo to im wybaczył i Kocha nas wszystkich tak samo. Uczy nas wybaczania i miłosci równej dla kazdego,dla Tych co nas skrzywdzili i dla tych ktorzy sa dla nas dobrzy .
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T20:54:04+01:00
Moim zdaniem przebite serce Jezusa jest symbolem bezinteresownej miłości Boga do człowieka . Ponieważ Jezus chcąc zbawić świat oddał życie.
2 3 2
2010-02-03T21:50:45+01:00
Z miłości do nas oddał swoje życie, aby nas wykupić z grzechu i śmierci.
3 3 3