Odpowiedzi

2010-02-03T20:40:55+01:00
I Wstęp
II Sposoby zmniejszenia ilości odpadów
1. Segregacja
a) papier
b) aluminium i inne metale
c) szkło
d) plastik i folia
2. Kompostowanie
3. Ekologiczne zakupy
4. Inne ekorady na odpady
2010-02-03T20:41:36+01:00
- sprzątaj regularnie np. co sobotę .
- nie potrzebne śmieci np. puszki zgniataj wyrzucaj do kosza
żeby nie zajmowały dużo miejsca .
- najlepiej segreguj wszystkie odpady .
- baterie i inne takie oddawaj do skupu .


+ licze na naj ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:14:01+01:00
-segregacja śmieci:na szkło,papier oraz plastik,
-ekologiczne torby na zakupy
-dokręcać krany
-filtrować wodę
-zakładać filtry na kominy
-zużywać mniej wody
-zmiana technologii
-produkcja urządzeń klimatycznych,chłodniczych