Odpowiedzi

2010-02-03T20:34:19+01:00
1. słuchają naszych komend
2. możemy z nimi żyć (nie są dzikie)
3.mągą być naszymi przyjacielami
1 5 1
2010-02-03T20:34:59+01:00
- są wyjątkowo dobre w utrwalaniu nowych umiejętności
- mają inną ciekawą nature
- są najlepszymi uczniami nowych nauczycieli
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T20:36:11+01:00
- Zwierzęta stają się posłuszne,są pomocą dla ludzi niewidomych , np, psy. i w straży pożarnej.
- W cyrku,lub na pokazach artystycznych,gdzie wykorzystujemy zwierzęta jako ,,gotowy spektakl" czyli oglądamy je i ich możliwości.
- W straży pożarnej do wywoływania pożaru,są po prostu czujne.

;)
1 5 1