Odpowiedzi

2010-02-03T20:36:30+01:00
# Królowej anielskiej :.
# Królowej swej :.
# Królowo ziem polskich :.
# Litania do Matki Boga i ludzi (Matko, która nas znasz) :.
# Madonna :.
# Magnificat :.
# Maryja, cudne imię :.
# Maryjo bez grzechu poczęta :.
# Maryjo, coś jest w niebie :.
# Maryjo, ja Twe dziecię :.
# Maryjo, Królowo Polski (apel) :.
# Maryjo, Królowo Polski (apel) 2 :.
# Królowo wszechświata :.
# Maryjo, Matko :.
# Maryjo osłoń lud :.
# Maryjo, polskim ziem Królowo :.
# Maryjo, przyjmij dzięki :.
# Maryjo, śliczna Pani :.
# Matka :.
# Matko Boża z Betlejemu :.
# Matko Bożego Ciała :.
# Matko ja wielbię Cię :.
# Matko Królowo :.
# Matko najświętsza :.
# Matko niebieskiego Pana :.
# Matko Odkupiciela :.
# Matko pocieszenia :.
# Matko potężna :.
# Matko, Tyś naród polski :.
60 4 60
2010-02-03T20:38:19+01:00
1.Z dawna Polski Tyś Królową
2.Chwalcie łąki umajone
3.Kwiatek czysty smutnego sierca
4.Bogurodzica (pieśń)
5.Regina Coeli
6.królowej anielskiej
7.Królowej swej
8.królowo ziem polskich
9.litania do matki boga i ludzi (matko,która nas znasz)
10.madonna
11.maginificat
12Maryja, cudne imię
13Maryjo bez grzechu poczęta
14Maryjo, coś jest w niebie
15Maryjo, ja Twe dziecię
16Maryjo, Królowo Polski (apel)
17Maryjo, Królowo Polski (apel)
18królowo wszechświata
19Maryjo, Matko
20Maryjo osłoń lud
21Maryjo, polskim ziem Królowo
22Maryjo, przyjmij dzięki
23Maryjo, śliczna Pani
24Matka
25Matko Boża z Betlejemu
26Matko Bożego Ciała
27Matko ja wielbię Cię
28Matko Królowo
29Matko najświętsza
30Matko niebieskiego Pana
31Matko Odkupiciela
32Matko pocieszenia
33Matko potężna
33Matko, Tyś naród polski


chyba te ja tez takie miałam
57 4 57
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:39:26+01:00
Pieśni ku czci Matki Bożej


* Anielską pieść dzwon grał
* Anielskie Twej wejrzenie
* Anioł Pański
* Bądź pozdrowiona
* Biedny, kto Ciebie
* Błękitne rozwińmy sztandary
* Błogosławiona Dziewico
* Błogosławiona jesteś Maryjo
* Bogarodzico Dziewico
* Bogurodzica
* Cała piękna jesteś Maryjo
* Chcę Maryjo służyć Tobie
* Chwalcie łąki umajone
* Ciebie na wieki wysławiać będziemy
* Co dzień wieczorem
* Cześć Maryi
* Daj mi Jezusa
* Daj mi Jezusa 2
* Dnia każdego
* Do Ciebie Matko szafarko łask
* Do Ciebie Matko lud Twój
* Do Częstochowy
* Do serca Twego Pani świata
* Do Twej dążym kaplicy
* Dobra Matko i Królowo
* Dzisiaj pozdrawiamy
* Gdy nas ogarnie trwoga
* Gwiazdo jasności
* Gwiazdo morza
* Gwiazdo morza głębokiego
* Gwiazdo śliczna, wspaniała
* Gwiazdo śliczna, wspaniała 2
* Gwiazdo zaranna
* Hymn do Matki Bożej Nieustającej Pomocy
* Idźmy tulmy się jak dzatki
* Jak paciorki różańca
* Jak szczęśliwa Polska cała
* Jasna Góra polska Kana
* Jasnogórska można Pani
* Jasnogórska Pani Tyś naszą Hetmanką
* Jasnogórska Pani Tyś naszą Hetmanką 2
* Jedyna i władna
* Jest na świecie miłość
* Jest zakątek na tej ziemi
* Jezus swoją Matkę pozostawił
* Już od rana rozśpiewana
* Królowej anielskiej
* Królowej swej
* Królowo ziem polskich
* Litania do Matki Boga i ludzi (Matko, która nas znasz)
* Madonna
* Magnificat
* Maryja, cudne imię
* Maryjo bez grzechu poczęta
* Maryjo, coś jest w niebie
* Maryjo, ja Twe dziecię
* Maryjo, Królowo Polski (apel)
* Maryjo, Królowo Polski (apel) 2
* Królowo wszechświata
* Maryjo, Matko
* Maryjo osłoń lud
* Maryjo, polskim ziem Królowo
* Maryjo, przyjmij dzięki
* Maryjo, śliczna Pani
* Matka
* Matko Bożego Ciała
* Matko ja wielbię Cię
* Matko Królowo
* Matko najświętsza
* Matko niebieskiego Pana
* Matko Odkupiciela
* Matko pocieszenia
* Matko potężna
* Matko, Tyś naród polski
* My chcemy Boga
* Najświętsza Panno
* Nasza Pani i Królowo
* Nie opuszczaj nas
* Nie opuszczaj nas 2
* Niebiosów Tyś dobra Pani
* Niech chwała Maryi
* Niepokalana
* Nieprzebranych łask skarbnico
* Nieprzebranych łask skarbnico 2
* O Dziewico uwielbiona
* O fatimska nasza Pani
* O, której berła
* O Maryjo, bez grzechu poczęta
* O Maryjo, królowo nasza
* O Maryjo, kwiecie biały
* O Maryjo Matko Boga
* O Maryjo moja radość
* O Maryjo przyjm w ofierze
* O Maryjo świata Pani
* O Maryjo w niebo uniesiona
* O Maryjo witam Cię
* O Matko miłościwa
* O Pani nasza
* O Pani, ufność nasza
* O serce Maryi niepokalane
* O wielka Matko Boga i człowieka
* Od jutrzenki Ty jesteś piękniejsza
* Pani w ofierze
* Panno pszeniczna
* Pełna świętości
* Pieśnią wesela witamy
* Po górach dolinach
* Pod sztandarem Twym stajemy
* Pod Twoją obronę
* Polski Królowo
* Pomnij Mario, Matko miła
* Przeczysta Dziewico
* Prześliczna Panno
* Przychodzisz do nas Maryjo
* Radością niebo brzmi całe
* Salwe Regina - Zawitaj Królowo
* Serdeczna Matko
* Święta Maryja, biała lilija
* Święta Maryjo Królowo
* Święta Maryjo módl się za nami
* Święta Panno
* Tobie Królowo śpiewamy
* Tyś Pani nas pokochała
* Uwielbiaj Polsko
* weź w swą opiekę nasz Kościół święty
* Wieczór zapada
* Wieczorna pieść pożegnalna
* Witaj gwiazdo morska
* Witaj gwiazdo morza
* Witaj jutrzenko
* Witaj jutrzenko 2
* Witaj Marjo, śliczna Pani
* Witaj Matko pięknej miłości
* Witaj Pani, my poddani
* Witaj święta
* Witaj święta i niepokalana
* Witaj (żegnaj) Królowo
* Wkrótce już ujrzę ją
* Wraz z nową wiosenką
* Wspomożenie wiernych
* Z dalekiej Fatimy
* Z dawna Polski Tyś Królową
* Z jaką miłością
* Zapada zmrok
* Zawitaj Królowo
* Zawitaj Królowo różańca świętego
* Zawitał do nas majowy poranek
* Zbliża się do nas
* Zdrowaś bądź Maryja
* Zdrowaś Maryjo
* Ze wzgórz Częstochowy
* Złączmy razem swoje głosy
175 4 175