Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:12:49+01:00
Według mnie Donald Tusk słusznie zrezygnował z tych wyborów. Twierdze tak ponieważ jest on szefem Platformy Obywatelskiej i ma realny wpływ na los swojej partii. Pełnienie funkcji premiera daje mu realną władzę, ale on nie ma zbyt dużych szans na zostanie prezydentem. Donald Tusk nie planuje startować w wyborach też dlatego że chce zmniejszyć zamieszanie wokół afery hazardowej. Według ekonomistów decyzja Donalda Tuska nie bedzie miała najmniejszego wpływu na polską gospodarke, jak i na ludzi.
2010-02-03T22:27:51+01:00
Moim zdaniem rezygnacja z kandydowania na prezydenta Polski naszego premiera Donalda Tuska jest bardzo słuszna. Jest dobrym premierem. Robi wszystko aby w Polsce żyło sie lepiej. Buduje Polskę (bynajmniej sie stara) Kandydowanie na prezydenta przez niego byłoby moim zdaniemdziwne, gdyż i tak sprawuje jedną z najbardziej służb dla Polski. Myślę, że lepiej sprawdza się jako premier.
:)