Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:45:07+01:00
Wyrzucali je do rzeki, i przez to panowała w Rzymie inwazja chorób.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T20:45:09+01:00
To jest takie cos :
Bogaci Rzymianie swój wolny czas spędzali na ucztach, które traktowane były jako pewnego rodzaju sport. Dużą popularnością cieszyły się koła literackie oraz publiczne odczyty. Niebywałą rozrywką były także urządzane co jakiś czas igrzyska oraz igrzyska cyrkowe, gdzie uciechy dostarczały między innymi wyścigi rydwanów. Mnóstwo czasu spędzano w termach, gdzie ze względu na urządzenie i charakter kwitło życie towarzyskie całego miasta.
Przy wejściu do term urzędował capsarius, u którego pozostawiano na przechowanie pieniądze i kosztowności, po czym przechodziło się do szatni. Wszystkie termy składały się zasadniczo z trzech części: sali widnej, o kopulastym sklepieniu, gdzie znajdowały się baseny z zimna wodą; małej sali ogrzewanej oraz sali, w której odbywały się ciepłe kąpiele.
(NIE ZROZUMIALAM POLECENIA WIEC ZROBIALM TAKIE COS ZASWZE SIE MOZE PRZYDAC)