W jaki sposób mogę zmniejszyć ilość zanieczyszczeń WODY w moim domu?

tym razem wody błagam szybko : *
oprócz
- ograniczać ilość zużytej wody
-myc naczynia w zmywarce która jest wodooszczędna zamiast pod bierzącą.


błagam plis błagam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:48:43+01:00
Można np. dbać o to, żeby krany były dobrze zakręcone. filtrować wodę. można jeszcze brać prysznic zamiast kąpieli:)
2010-02-03T20:51:32+01:00
Przez gotowanie zwyklej wody w garczku.. sprawdz jaki jest osad.... i zalozenie filtra na kran.. tez zostanie na nim osad