Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:49:03+01:00
Bez wzajemności pokochała
Tyle łez przez niego wylała.
Nie chciała,
Nie musiała,
Lecz nie wytrzymała!
Wzięła nóż
I wylała z siebie wewnętrzny kurz...
On, znalazł ją o zachodzie słońca.
Zrozumiał, że życie bez niej
Nie może mieć szczęśliwego końca.
Wziął splówę ojca
I uniósł ją w kierunku słońca.
Po chwili ręka zawróciła
I kula prosto w skroń mu wystrzeliła.
2010-02-03T20:49:11+01:00
Najdroższa. . .
Jesteś jak kwitnący kwiat,
który daje mi tyle radości,
jesteś jak anioł, który
czuwa nade mną każdego
dnia,
jesteś jak słońce, które rozgrzewa
me serce i daje mi chęć do
życia,
jesteś jak gwiazda, która wskazuje
m drogę, gdy nie wiem gdzie
iść.
Najdroższa, na zawsze zostaniesz w sercu mym.
Na Zawsze Twój . . .
2010-02-03T21:00:51+01:00
"Czar Zimy"

Zima nadeszła, ptaki ucichły,
Pod śnieżną pierzyną śpią drzewa.
Cicho i pusto, gdzie by nie spojrzeć,
Płatki śniegu sypią się z nieba.

A jakże lśnią, te drobne śnieżynki,
Na tafli lodu lądujące.
Gdy spoza mlecznobiałych chmur,
Powoli przedziera się słońce.

I nagle czar pryska, śniegu już nie ma,
Wszędzie jest zielono.
.To wiosna nadeszła, skowronek śpiewa,
Właśnie topić marzannę skończono.

Myślę, że się spodoba. Wiersz MOJEGO autorstwa.
1 5 1