Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:48:52+01:00
Renesans - to inaczej odrodzenie. To okres w dziejach kultury europejskiej zapoczątkowany w XIV w. we Włoszech. Artyści okresu tacy jak: Leonardo da Vinci czy Michał Anioł Buonarroti nawiązywali do sztuki antycznej ( starożytnej ).
5 2 5
2010-02-03T20:49:24+01:00
Renesans inaczej odrodzenie . okres w historii europejskiej obejmujacy przedewszystkim 15 i 16 wiek , okresla sie go czesto jako odrodzenie sztuk i nauk . oraz koncepcja historiozoficzna odnoszaca sie do historii kulktury wloskiej od Dantego do 1520 roku.


2 1 2
  • bari
  • Początkujący
2010-02-03T20:51:47+01:00
Renesans,inaczej odrodzenie.W tej epoce ludzie chcieli nawiązać do starożytności .Powróciła chęć myślenia i patrzenia na świat.
3 2 3