Odpowiedzi

2010-02-03T21:02:52+01:00
Mozliwy byl kompromis miedzy kreonem a Antygoną - Antygon amiała swoje racje . najwazniejsze dla niej bylo pochowanie ciała swojego brata Chciała jego godnej smierci . Kreon natomiast nie mogłp ogodzic się z godną smiercia zdradliwego człowieka czyli brata Antygony. Antygon abyła gotowa oddac życie za popelniony czyn. Wiedziała ze zostanie ukarana mimo to musiała to zrobbic
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T22:49:23+01:00
1. O śmierci Antygony dowiadujemy się od posłańca, który przynosi wiadomość Kreonowi, że popełniła samobójstwo.
2. Kompromis między Antygoną a Kreonem był możliwy, dlatego iż gdyby Kreon pozwolił Antygonie pogrzebać godnie zwłoki brata nic by się takiego nie stało, a że Kreon na to nie pozwolił to wynikł z tego konflikt.
2 5 2