Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:50:56+01:00
Może coś takiego ...

Moja siostra Jagoda jest bardzo młoda.

5 2 5
2010-02-03T20:52:03+01:00
Mama powiedziała że może w weekend pojedziemy nad Morze. ;)
Moja koleżanka Róża chodzi do 2 klasy. ;)

Pozdro;P licze na naj;D
2 3 2
2010-02-03T20:53:18+01:00
2. Morskie powietrze jest orzeżwijące . MORS :)
1. Siano trawe , lecz zebrano siano( SIANO ) . Albo Jak ona smiała ro zrobić , smiala sie ala. (ŚMIAŁA) Co to jest bez ? bez liści . ( bez)
Licze na naj ! :):** pozdrawiam !
3 3 3