Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:53:16+01:00
Wciąż - przysłówek
cieszymy się - orzeczenie
z końca - przydawka
ferii- przydawka

chłopacy - podmiot
razem- przysłówek
siedzą- orzeczenie
na boisku- przyimek

dzisiaj- przysłówek
mamy- orzeczenie
więcej- liczebnik
lekcji- przydawka

Proszę ;)
2010-02-03T20:56:33+01:00
Wciąż - przysłówek
cieszymy się - orzeczenie
z końca - przydawka
ferii- przydawka

chłopacy - podmiot
razem- przysłówek
siedzą- orzeczenie
na boisku- przyimek

dzisiaj- przysłówek
mamy- orzeczenie
więcej- liczebnik
lekcji- przydawka