Odpowiedzi

2010-02-03T20:53:53+01:00
Pozytywne:
nawożenie nawozami
użyźnianie gleby
pomoc naturalna czyli na przykład wpuszczanie robaczków które robią tą glebę pulchniejszą

negatywne:
za dużo nawozu
podlewanie niekorzystnymi związkami np. kwaśnymi
sadzenie złych roślin
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:55:26+01:00
Pozytywne: stosowanie nawozów naturalnych,przeprowadzanie melioracji
Negatywne:stosowanie nawozów sztucznych, wypalanie traw
1 5 1
2010-02-03T20:55:29+01:00
POZYTYWNE:
-nawozi ją w ten sposób jej pomaga
-podlewa
-człowiek zasiewa na nią róznego rodzaju rośliny


NEGATYWNE:
-niszczy budując na niej huty, bloki itp.
-niszczy zaśmiecając ją
-szkodliwe preparaty
1 5 1