Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:55:05+01:00
Zaproszenie
Z przyjemnością chciałbym zaprosić państwa na Jarmark Dominikański, który odbędzie się w XXX 28 maja bieżącego roku od godziny 13.00 do 22.00 na placu miejskim w XXX. Wstęp oczywiście darmowy. Można jednak wsiąść ze sobą jakieś drobne pieniążki na zakup pamiątek itd.
Serdecznie zapraszamy -
Organizatorzy!
1 5 1
2010-02-03T20:56:56+01:00
ZAPROSZENIE
Zapraszam serdecznie do odwiedzenia Jarmaku Dominikańskiego przy klasztorze Dominikanów w Gdańsku w dniu (piszesz jakiś dzień) o godz (jakiejś tam). Chętnych serdecznie zapraszam


Podpis swój
1 5 1
2010-02-03T20:58:38+01:00
Serdecznie zapraszam Cię na Jarmark Dominikański, na którym odbędzie się darmowe branie w konkursach, nagrody gwarantowane, oraz losowanie, każdy wygrywa.(daj jakąś zachętę, podałam przykład). Odbędzie się to dnia (podaj dzień) o godzinie (podaj godzinę). Mój numer to 666 666 666 (wstaw swój numer), w razie jakiś niedojaśnień, zadzwoń.
(podpisz się)
2 3 2