Uzupełnij informację i zastosuj skróty:

-Autor ''Antygony'' ................................ zył w 5 w.p.n.e.
-Najslynniejsze dramaty Szekspira to m.in....................................}
-Władysław Raymont w 1924r. otrzymał nagrode Nobla za....................}
-Metafory, epitety, porównania itp. są to...........................................
-W........................... Krasickiego bohaterowie zwierzęcy mają znaczenie alegoryczne tzn. są wyobrażeniami ludzkich charakterów i zachowań.



Kto odpowie pierwszy i udzieli poprawnej odpowiedzi otrzyma najlepsza;]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:57:37+01:00
1. Szekspir
2.Iliada Odyseja
3.Otrzymał ją za wybitny epos narodowy, powieść "Chłopi".
4.Środki stylistyczne
5. w Fraszkach Ignacego Krasickiego
2010-02-03T20:57:47+01:00
1 Sofokles
2 Romeo i Julia
3 Chłopów
4 Środki stylistyczne
2010-02-03T22:39:45+01:00
1. Sofokles
2. Romeo i Julia
3. Powieść jaką była ,,Chłopi"
4. Środki stylistyczne
5. Fraszkach Ignacego