Odpowiedzi

2010-02-03T21:01:31+01:00
Masę cząsteczkową podaj się w unitach[u]
Masę molową w g/mol
2010-02-03T21:02:08+01:00
Masa molowa-to masa 1 mola.
Masa cząsteczkowa-to masa pojedyńczej cząsteczki wyrażona w atomowych jednostkach masy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:03:07+01:00
Masa molowa zawsze podawana jest w molach.. cząsteczkowa podawana jest w unitach(u) i jest to masa pojedyńczej cząsteczki