Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:56:38+01:00
A)5x = 50/:5
x=10

b)2x + 13 = 29
2x=29-13
2x=16/2
x=8

c)3y + 2 = 2y +6
3y-2y=6-2
y=4

d)3k + 8 =k + 20
3k-k=20-8
2k=12/2
k=6

pzd..//
1 5 1
2010-02-03T20:58:06+01:00
A)5x=50/5
x=10
b)2x + 13 = 29
2x=29-13
2x=16/2
x=8
c)3y + 2 = 2y +6
3y-2y=6-3
y=3
d)3k + 8 =k + 20
3k-k=20-8
2k=12/2
k=6

troszke dokladniej :P
1 5 1
2010-02-03T20:58:16+01:00
A) 5x=50 /5
x = 10

b) 2x+13=29
2x=29-13
2x=14/2
x=7

c) 3y + 2=2y+6
y=4

d) 2k=12/2
k=6

prosze :)
1 5 1