Odpowiedzi

2010-02-03T21:03:36+01:00
Jestem dlatego myślę, myślę dlatego jetem dla mnie oznacza to że człowiek z założenia i od początku jest istotą myślącą i rozumną. W zamyśle Boga było, aby stworzyć nas istotami inteligentnymi. Gdyby nas nie było na tym swiecie to nie moglibyśmy narmalnie mysleć i funkcjonować. Z drugiej strony jesteśmy nadal dla tego, że myślimy. Gdybyśmy nie byli strorzeniami myślącymi, to już dawno mogłoby sie nam stać coś złego, moglibyśmy zrobić jakąś głupotę i stracić cały dorobek naszego życia, a w skrajnych przypadkach nawei t życie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:13:25+01:00
Całe wypracowanie poleciało na maila.
2010-02-03T21:39:12+01:00
Bóg dał mi rozum dlatego mogę samodzielnie poprzez własne doświadczenia i wiedzę czynić dobro. Jednym słowem jesteśmy stworzeni do czynienia dobrych uczynków, a w tym pomaga nam rozum darowany od Boga.