Odpowiedzi

2009-10-07T17:07:20+02:00
Jest się znanym.Ma się dużo przywilejów.Dostaje się dużo pieniędzy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:01:01+02:00
Warto zostać laureatem Nagrody Nobla ponieważ by doceniono nasze starania i naszą wiedzę.Ludzi by także nas podziwiali.Bylibyśmy sławni i nasze dzieła były by podziwiane.Myślę,że każdy chciałby być laureatem Nagrody Nobla.Dla każdego byłoby to także dużym sukcesem


Myśle że jest to odpowiedź taka w miarę.;]