Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:03:27+01:00
A) (- 2 + 5) * (-3) = 3 * (-3) = -9
b) (4 - (-6)) : ( - 2) = 10 : (-2) = -5
c) ( -13 - 8) : ( - 3 + 10) = (-21) : 7 = -3
2010-02-03T21:04:22+01:00
A. 3*(-3)= -9
b. 10:(-2)= -5
c. -21:7= -3

pozdro;P
2010-02-03T21:04:40+01:00
A) (- 2 + 5) * (-3) = 3 * (-3) = -9
b) (4 - (-6)) : ( - 2) = 10 : (-2) = -5
c) ( -13 - 8) : ( - 3 + 10) = (-21) : 7 = -3
1 5 1