Odpowiedzi

2010-02-03T21:06:46+01:00
Wszystkie widłaki w Polsce są pod ochroną, ponieważ W Polsce żyje ich tylko 7 gatunków.
33 2 33
2010-02-03T21:07:23+01:00
Ponieważ dawniej używano widłaków w medycynie. Wówczas zrywano je w wielkich ilościach. Doprowadziło to do niemal całkowitego ich wyginęcia.
38 4 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:11:09+01:00
Wszystkie widlaki w Polsce sa chronione poniewaz,ludzie wykorzystywali je w rozne sposoby a mianowice do celow farmaceutycznych,czyli w medycynie.Powodujac przy tym do całkowitego ich braku,wyginiecia.Przez to wszystko coraz mniej ich zostawalo,gineły,dlatego objeto je scisla ochrona.Z tego wzgledu ze ich proces w jaki sie rozmnazaja jest dlugi<nawet do 3 lat>
38 4 38