Odpowiedzi

2010-02-03T21:06:27+01:00
Natura sworzyła wszystko to z czego człowiek tworzy najrużniejsze rzeczy
2010-02-03T21:06:52+01:00
Człowiek wybudował wszystkie budowle, budynki: hotele, mieszkanie itp. Natura to zieleń, roślinność, świat zwierząt, lasy, łąki itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:06:55+01:00
Czlowiek stworzyl np. samochody. Wszystkie wynalazki zostaly stworzone wlasnie przez czlowieka. Natura stworzyla rosliny, slonce oraz cala przyrode i wszystko co nas otacza :D