Odpowiedzi

2010-02-03T21:11:13+01:00
Wydaje mi się że jedną z największych wartości duchowych jest rodzina. ona nas wspiera w trudnych chwilach .pomaga gdy mamy problem.Rodziny nie można kupić .Tak naprawdę gdy mamy rodzinę nie liczą się żadne wartości materialne .Wiadomo zawsze trzeba mieć trochę pieniędzy.Moim zdaniem najważniejsza jest rodzina .Dzięki niej jesteśmy szczęśliwi...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:15:26+01:00
Dla mnie osobiście ważniejsze są wartości duchowe. Nie rozumiem dlaczego ktoś, kto jest biedniej ubrany czy nie posiada dużego majątku materialnego od razu jest skreślany przez otoczenie. tak być nie powinno. Dla mnie oczywiste jest, że tak na prawdę liczy się charakter i bogactwa wewnętrzne człowieka. Nie ważne jest jak wygląda tylko jak się zachowuje. Gdybym miała wybierać pomiędzy przyjacielem modnie i ładnie wyglądającym a przyjacielem uczciwym, pomocnym i rezolutnym, naturalnie, ze kierowałabym się cechami wewnętrznymi kandydata na przyjaciela. Po co mi przyjaciel który zamiast pomóc - wyśmieje, zamiast pocieszyć - zmartwi, zamiast obronić - pozostawi. Za zwyczaj ludzie ktorzy mają wielką duszę nie wyglądają wuystrzałowo, ale to na pewno nie ejst powód do wstydu. Tacy ludzie mają zdecydowaną przewagę w moich oczach nad bogaczami materialnymi. Podsumowując moją wypowiedz chciałabym zauważyć, że ważne jest jakie kto posiada bogactwa wewnętrzene a nie materialne.

prosze ;))