Ułóż przepis na potrawę chroniącą przed '' ludożerstwem''
Składniki :
* szczypta życzliwości,
* 3-4 uśmiechy.
* garść uprzejmych słów,
* .................................,
* .................................,
*..................................,
* .................................,
* .................................,
* .................................,


Kolejność czynności :
................................................................
................................................................
.................................................................
..............................................................
...................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
.................................................................
..............................................................
...................................................................
................................................................

2

Odpowiedzi

2010-02-03T21:11:03+01:00
* dwie lyzki radosci
* 4 garscie madrosci
* szczypta uprzejmosci
* lyzka szczescia
* garsc wesolych minek :D

Nastepnie wszystko pomnieszac. Wlozyc do piekarnika na 30 min. Po tym czasie wyciagnac, posypac miloscia i spozyc najlepiej w okresie od 1-5 dni.

SMACZNEGO!!! :D
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:13:45+01:00
Łyżka miłości - ale nie za dużo
Dwie szczypty prawdziwej przyjaźni
Troszeczkę cierpienia - ale tylko troszkę
szklankę dobrej zabawy
dwie łyżeczki optymizmu
i na koniec troszkę wyrozumiałości oraz tolerancji

Kolejne czynności:
A więc miłość doprowadzić do wrzenia, poczekać aż ostygnie dodać uśmiechy i porządnie wymieszać. Odstawić na jakieś 30 minut. Zagniatamy ciastko złożone z: dobrej zabawy, optymizmu, wyrozumiałości, życzliwości i tolerancji ... Dolewamy do tego nasz wywar uśmiechowo- miłosny i ponownie zagniatamy. Na koniec wkładamy do piekarnika .. Pieczemy przez 20minutek i polewamy to specjalną polewą złożoną z : cierpienia, przyjaźni i uprzejmych słów.
Życzę smacznego
1 5 1