Odpowiedzi

2010-02-03T21:13:07+01:00
W pewnej chwili nel zniknęła. staś rozpaczliwie szukał dziewczynki mysląc ze coś jej sie stało. gdy nel sie znalazła okazało się że bawiła się ze słonikiem który utknął w szczelinie, którego postanowili uwolnić
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:16:13+01:00
Pewnego dnia dzieci stas i Nel spotkały uwięzionego słonia, zwierzę było bardzo przyjazne. dziewczynka nazwała go King i codziennie przynosiła mu jedzenia. stas nie mogąć patrzec jak jego przyjaciółka cierpi postanowił uwonić słonia podkładająć wybuch w skały które go otaczały