Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:20:39+01:00
A)3000000 m kwadratowych
b)30000 m kwadratowych
c)50000 m kwadratowych
d)52000 m kwadratowych
a)7 ha
b)1,5 ha
c)50 ha
d)12 ha
2010-02-03T21:20:51+01:00
Na m²:

a) 3 km² = 3 000 000 m²
b) 3 ha = 30 000 m²
c) 500 a = 50 000 m²
d) 5 ha 20 a = 52 000 m²

Na ha:

a) 70 000 m² = 7 ha
b) 150 a = 1,5 ha
c) 0,5 km² = 50 ha
d) 1200 a = 12 ha
2010-02-03T21:24:48+01:00
A)3km kwadratowe = 3000000 m2
b)3 ha = 30 000 m2
c)500a = 50000 m2
d)5 ha 20 a = 520 a = 52000 m2

zamień na hektary...
a)70000m kwadratowych = 7 ha
b)150a = 1,5 ha
c)0,5 km kwaratowych = 50 ha
d)1200a = 12 ha