Zaznacz które zdanie jest prawdziwe a które fałszywe
1plechowce to rośliny o skomplikowanej budowie
2plechowce to rośliny o uproszczonej budowie
3plechowce to rośliny, które wykształciły takie organy, jak koszenie,łodygi, liście
4plechowce to roślint, które nie wykształciły takich organów,jak korzenie, łodygi, liście
5 ciało glonów wielokomórkowych nazywamy plechą
6 poszczególne częsci ciała glonów przypominają wyglądem liście, łodygi i korzenie, nazywamy je odpowiednio nibyliściami, nibyłodygami i nibykorzeniami

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:16:16+01:00
1. F
2. P
3. F
4. P
5. P
6. P
12 4 12
2010-02-03T21:16:31+01:00
1.F 2.P 3.F 4.P 5.P 6.F
4 2 4
2010-02-03T21:18:37+01:00
1.Fałsz
2.Prawda
3.Fałsz
4.Prawda
5.Prawda
6.Fałsz
5 2 5