Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:20:55+01:00
(Pi)ękny (Pi)otr (pi)ł (pi)stacjowe (pi)wo (pi)sząc (pi)sakiem (pi)osenkę (pi)janego (pi)jaka
2010-02-03T21:22:28+01:00
Piotrek napisał piękną piosenkę opisującą piosenkarza pijącego picie.
2010-02-03T21:25:50+01:00
Pinokio , Piotrek i Pilni uczniowie, pięknie zaśpiewali piosenkę, napisaną przez pijaka, która była zapisana na pisance, pijak pisząc pił Piwo i grał na pianinie.