1.MNOSTWO DZIECI ZJEŻDŻA NA SANKACH Z GÓRKI.
2.Co 4 lata urządzamy imprezę w domu ( to ma być w present simple)
3.MOJA STARSZA SIOSTRA RZADKO POMAGA MI W PRACACH DOMOWYCH.
4.Nasz sąsiad wyrzuca smieci raz w tygodniu.My robimy to częsciej ( present simple)
5.We have English on Mondays ( do tego pytanie i przeczenie w present simple albo present continous)
6.Don't turn off tv Im watching this film ( do tego też pytanie i przeczenie )

2

Odpowiedzi

2010-02-03T21:21:26+01:00
1. Lots of children leaving on the sledding downhill.
2. We label every 4 years party in the house
3. My older sister helps me with housework.
4. Our neighbor throws garbage once a week. We do it often.
5. Mamy angielski w poniedziałki. Czy mamy angielski w poniedziałki ?
6. Nie wyłączaj TV ja oglądam ten film. a przeczenie nie wiem jak
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:23:13+01:00
1. Most of the kids slids on their sledges down the hill.
2. We arrange a party in our house once a 4 years.
3. My older sister rarely helps me with my homework.
4. Our neighbour throws his rubbish once a week. We do it more often.