Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T21:19:18+01:00
P=W:t
W=F*s
F=5000 * 10 = 50000 N
t= 1s
s= 20m
W= 50000N* 20m=1000000 J
P= 1000000J : 1s
P=1000000W=1 MW - odp.

2.F= 10000 N
s=2m
t=2s
P=W:t
W=F*s
W= 10000N*2 m = 20000 J
p= 20000 J :2s= 10000W- odp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:20:07+01:00
P=W/t
W=F x s
F=5000 x 10 = 50000 N
t= 1s
s= 20m
W= 50000N x 20m=1000000 J
P= 1000000J / 1s
P=1000000W=1 MW
2010-02-03T21:41:42+01:00
S=20m
t=1s
m=5000kg
F=5000kg * 10=50000 N
W=F*s
P=W/t
W=50000 N * 20m=1000000 J
P=1000000J/1s=1000000 W
1000000W=1MW