Kupiono działkę której ogrodzenie ma długość 156 m.jeden bok działki jest 2 razy dłuższy od drugiego.jakie jest pole tej działki?
Oblicz
DAJE NAJJJ :D
2.trzeba wyasfaltować drogę we wsi.Droga ma 380m długości i 8 m szerokości.Wyasfaltowana droga ma powierzchnię?
Oblicz daj najj :S

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:23:01+01:00
Zad.1
piewszy bok- x
drugi bok- 2x
2(x+2x)=156
6x=156 |/6
x=26[m]

zad.2
380m*8m=3040m²
5 2 5
2010-02-03T21:25:16+01:00
1)x- bok działki = 52
2x- 2-gi bok działki =104

x+2x=156
3x=156
x=52

Pole działki 52x104=5408m²
2)380m x 8m= 3040m²
5 3 5
2010-02-03T21:30:12+01:00
Zad 2.
P=a*b
P=380m*8m
P=3040m²
Odp.Wyasfaltowana droga ma powierzchnię 3040 m².

zad.1
o=156m.
P=a*b
156:3=52
a=52
52+52=104
b=104
P=104*52=5408m²
Odp.Pole ma powierzchnię 5408m²
4 4 4