Odpowiedzi

2010-02-03T21:26:08+01:00
Tak może mieć np.:
1cm=0,01m
400m*0,01m/2=2m²
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:32:22+01:00
Oczywiście wystarczy ze odcinki wynoszą naprzykład:
AB 1cm(warunek wysokości jest spełniony)
BC 1000m
CA 1000m.

pole wtedy wynosi:

1000m=100000cm

P=1/2*a*h

P=1/2*100000*1=50000cm²=5m²


3 2 3
2010-02-03T21:40:20+01:00


P=1/2×a×h
P=1/2×a×0,01m
P=0,005a m²

0,005a ≥ 1
a≥1:0,005
a≥200 m

odp.Tak ,gdy podstawa jest ≥200m
3 2 3