Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:32:14+01:00
A) ײ+0,24x-0,26=x(x+,24-0,26/x)
0,76(0,76+0,24-0,26/0,76)=0,76(1-0,26/0,76)=0,76-0,26=0,5

b)x³-0,12x²+x+0,88=x²(x-0,12+1/x+0,88/x²)
(0,12)²(0,12-0,12+1/0,12+0,88/(0,12)²)=0,12+0,88=1
49 4 49
co oznacz / ?
Dokładnie mam to samo pytanie :/
2010-02-03T21:37:27+01:00
0,76²+0,24 razy 0,76-0,26=0,5776+0,1824-0,26=0,5

0,12³-0,12 razy 0,12²+0,88=0,001728-0,12 razy 0,0144+0,88=0,001728-0,001728+0,88=0,88
24 2 24