Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T21:32:55+01:00
1.Idź przez życie z godnością
2.mów zawsze prawde
3.Bądź odważny
4.Nie toleruj zła
.Kochaj
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:57:55+01:00
1) Znajdź w życiu cel, któremu zostaniesz wierny.
2) Zawsze zachowuj dumę i godność.
3) Bądź odważny.
4) Pomagaj potrzebującym, buntuj się przeciwko ludzkiej krzywdzie.
5) Pogardzaj złem i tchórzostwem.
6) Pamiętaj, że zostaniesz wyśmiany, niedoceniony.
7) Nie przebaczaj zdrajcom.
8) Zachowaj pokorę, skromność.
9) Bądź wrażliwy, kochaj bezinteresownie.
10) Bądź przygotowany.
11) Pamiętaj i szanuj historię, czerp z niej siłę.
12) Wzoruj się na najlepszych.
13) Bądź wierny sobie.

mam nadzieję że się spodoba :)
9 5 9