W pewnej bibliotece w czasie wojny 792 książki uległy znieszczeniu, co stanowiło 33 całe 1 jedna trzecia { 33 1|3} wszystkich przechowywanych książek. Przed wybuchem wojny w tej bibliotece było ?

ZADANIE ZROBIĆ NA RÓWNANIE !! NIE NA UKŁAD RÓWNAŃ!!

2

Odpowiedzi

2010-02-03T21:36:29+01:00
792= 33 całe i 1/3
x= 100


792*3=2376
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:37:23+01:00
792 to 33.3%
x to 100%

33.3x=79200
x=2378