Marysia założyła uprawę fasoli w kuchni. Wyłożyła do naczynia z wilgotną bibułą 10 nasion fasoli, a następnie umieściła zestaw w ciemnej szafce przy ciepłym kaloryferze. Po 10 dniach sprawdziła efekty.
Czy wg Ciebie rośliny wykiełkowały? ...
Odpowiedź uzasadnij. ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:42:27+01:00
Wg mnie tak bo mialy dobre warunki i wystarczająco dużo czasu zeby wykiełkowac
1 5 1
2010-02-03T22:04:48+01:00
Według mnie nie, bo nie było światła. Roślinom jest ono potrzebne.
1 5 1