Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:37:55+01:00
Droga koleżanko pamiętaj , że kradzież jest zła ponieważ w 10 przykazaniach bożych jest przykazanie NIE KRADNIJ kradzież jest zła. Nie tylko ty możesz na tym ucierpieć ale również inni
2010-02-03T21:39:14+01:00
Witaj Gosia.
Ostatnio przeczytalam w internecie wiadomosc, ze coraz mlodsi ludzie kradna. Ostatnio przylapano 8-letniego chlopaka na kradzieży. To straszne! Bardzo sie tym przejelam. Jest mi smutno z tego powodu. Po co krasc? To do niczego nie doprowadza. 99,9% jest na to, ze cie przylapia. A po co masz wtedy cierpiec?
2010-02-03T22:06:16+01:00
Kochana Olu
Ostatnio widziałam Cię w sklepie gdy chowałaś towar pod kurtkę.
To złe zachowanie.
Co będzie gdy zostaniesz przyłapana.
Narobisz Sobie problemów, ale także swoim rodzicom.
Bóg nie jest z tego zadowolony.
Po co kraść skoro możesz poprosić rodziców o kasę.
Mam nadzieję że zrozumiesz swoje złe zachowanie i je zmienisz.


Natalia