Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T21:41:15+01:00
Przypowiesc o:
synu marnotrawnym
milosiernym samarytaninie
siewcy
talentach
robotnikach w winnicy
hiobie
ziarnku gorczycy
wdowim groszku
samarytaninie
wiezy babel
winnym krzewie
wróbelku
wielkiej uczcie
ezawie
rybaku
rządcy
roztropnych pannach
rolandzie
rozmnozeniu chleba
ukrytym skarbie
uzdrowieniu ubogim łazarzu
odźwiernym
owcy
ojcu pasierb
odmierzaniu
abrahamie
adamie i ewie
arce noego
aniołach
skarbie i perle
dobrym i zlym dzrzewie
faryzeuszu i celniku


prosze :)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:41:58+01:00
Dużo tego jest, ale wypisze te które pamiętam:
* o sodomie i gomorze
*o czworakiej roli
*o synu marnotrawnym
*o bogaczu i łazarzu
*o zgubionej owcy
*o uczcie weselnej
*o 10 pannach
*o wielkiej wieczerzy
*o drzewie figowym
*o talentach
*o złym słudze
*o robotnikach w winnicy
*o nieuczciwym zarządcy
*o miłosiernym samarytaninie
*o siewcy
*o ukrytym skarbie
2010-02-03T21:46:14+01:00
Przypowieść o Sodomie i Gomorze
Przypowieść o synu marnotrawnym
Przypowieść o miłosiernym Samarytaninie
Przypowieść o siewcy
Przypowieść o kąkolu
Przypowieść o ziarnku gorczycy
Przypowieść o zaczynie
Przypowieść o skarbie
Przypowieść o perle
Przypowieść o zasiewie
Przypowieść o sieci
Przypowieść o talentach
Przypowieść o robotnikach w winnicy
Przypowieść o pannach mądrych i głupich
Przypowieść o lampie
Przypowieść o odmierzaniu
Przypowieść o Dobrym Pasterzu
Przypowieść o Uczcie
Przypowieść o Ubogim Łazarzu i bogaczu
1 5 1