Odpowiedzi

2010-02-03T21:39:39+01:00
Oferowanie miejsc pracy, gdyz to jest głowna przyczyna patologii. Jakies inne dzilania spoleczne.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:41:54+01:00
Organizacje i placówki terapeutyczno-opiekuńcze, takie jak:
•Poradnie Psychologiczne;
•Centra terapii uzależnionych;
•Miejskie Ośrodki Pomocy Społecznej;
•Centra Pomocy Rodzinie;
•Policja „Niebieska karta”;
•MONAR.
6 3 6